GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.31/IMAGE634784659277387349.jpg

 

پس از حادثه تیراندازی به جمعی از تماشاگران فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خزد» در ایالت کلورادو، مراسم فرش قرمز و مصاحبه مطبوعاتی کارگردان و بازیگران این پروژه در پاریس لغو شد.

پس از حادثه تیراندازی به جمعی از تماشاگران فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خزد» در ایالت کلورادو، مسئولان شرکت فیلمسازی «برادران وارنر» که مسئولیت اکران این فیلم سینمایی را برعهده دارند، در شب گذشته (30 تیر/ 20 ژوئیه 2012 میلادی) مراسم فرش قرمز و مصاحبه مطبوعاتی کارگردان و برخی از بازیگران این فیلم سینمایی را در شهر پاریس کشور اروپایی فرانسه لغو کردند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، کریستوفر نولان؛ کارگردان فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، آنی هاتوی، مورگان فریمن، کریستین بل و ماریون کوتیار که در این پروژه ایفای نقش کرده اند به فرانسه سفر کرده بودند و برای انجام مصاحبه مطبوعاتی در هتل «لو بریستول» شهر پاریس اقامت داشتند، اما مسئولان «برادران وارنر» مانع ورود خبرنگاران به داخل هتل و انجام مصاحبه مطبوعاتی با آن ها شدند.

حادثه رخ داده در سینمای شهر آئورورا ایالات متحده آمریکا در بیشتر رسانه های اروپایی و به خصوص فرانسوی زبان بازتاب بسیاری داشته است، به همین دلیل مسئولان «برادران وارنر» اعلام کرده اند که تا اطلاع ثانوی قصد برگزارکردن فرش قرمز و مصاحبه مطبوعاتی خبرنگاران این کشور با کارگردان و بازیگران فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» را ندارد.

50 خبرنگار سینمایی از سراسر اروپا برای پوشش دادن مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» و انجام مصاحبه مطبوعاتی با کریستوفر نولان و برخی از بازیگران این اثر به هتل «لو بریستول» رفته بودند. پس از نیویورک و لندن، پاریس سومین شهری بود که مسئولان «برادران وارنر» قصد داشتند مراسم فرش قرمز این فیلم سینمایی را با حضور دست‌اندرکاران آن در این شهر برگزار کنند.

بازیگران و کارگردان فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» هنوز در هتل لوکس «لو بریستول» شهر پاریس اقامت دارند، اما هنوز مسئولان شرکت فیلمسازی «برادران وارنر» تاریخ دیگری برای برگزاری مراسم فرش قرمز این فیلم سینمایی در این شهر اروپایی اعلام نکرده اند.

در ساعت 30 دقیقه بامداد روز جمعه، زمانی که مردم شهر آئورورا ایالت کلورادو در حال تماشای فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) بودند، جوان 24 ساله نقابدار و مسلح از درب خروج سینما وارد سال شد و با به تیر بستن تماشاگران، 12 تن از آن ها را به قتل رساند و 50 تن هم زخمی شدند.

هنوز جزئیات کامل تری را پلیس فدرال ایالات متحده آمریکا درباره این حادثه دل‌خراش افشا نکرده است.

«شوالیه تاریکی بر می‌خیزد» به کارگردانی کریستوفر نولان داستان «بت من» را به تصویر می کشد که پس از گذشت 8 سال از آخرین فعالیت خود، دوباره برای نجات شهر در برابر دشمنی قدرتمند به پا می‌خیزد.تام هاردی، کریستن بل، لیام نیسون، جوزف گوردون لویت، آن هاتوی، گری الدمن، مورگان فریمن و ماریون کوتیار نیز از جمله بازیگران مطرح و برجسته ای هستند که در فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» ایفای نقش کرده اند.

قسمت های اول و دوم فیلم های سینمایی بت‌من به نام « شروع بت من» و «شوالیه تاریکی» که در سال های 2005 و 2008 میلادی اکران شده اند، هر کدام به ترتیب فروشی برابر با 352 و یک میلیون دلار را رقم زده اند.

مجموعه فیلم های اکشن بت‌من که براساس کمیک استریپ محبوب و معروف ساخته می شوند از جمله داستان های ابر قهرمانانه ای هستند که همیشه مورد توجه تماشاگران قرار گرفته اند.
--------------

منبع: سینما پرس

 


مردی در یکی از سینماهای نمایش دهنده «شوالیه تاریکی بر می خیزد» بر روی تماشاگران آتش گشود، 12 نفر را کشت و 38 نفر را مجروح کرد.

به گزارش EOnline و بر اساس گزارشات متعدد تایید شده، متاسفانه مردی در ساعت 12:30 نیمه شب در آئورا - ایالات متحده امریکا، یکی از سینماهای نمایش دهنده جدیدترین فیلم نولان، پس از انفجار بمبی دود زا، به جلوی جمعیت رفته و آنان را تیر باران می کند.

بر اساس گزارشات رسیده، مرد مذکور در حالی این جنایت را انجام داد که ماسک ضد گاز بر صورت داشته است. (در برخی خبرگزاری های فارسی زبان، به اشتباه عنوان شده بود که این مرد با مساک کاراکتر نقش منفی این فیلم "Bane" این کار را انجام داده بود که این موردصحت ندارد)

10 نفر در اولین لحظات تیراندازی کشته شدند و 2 نفر دیگر در حین درمان در یکی از بیمارستان های محلی جان خود را از دست دادند. کم سن و سال ترین مقتول تنها 6 سال سن داشته و کوچکترین مجروع کودکی 3 ماهه بوده است.

o-JAMES-HOLMES-570.jpg

مرد تیر انداز نیز دقایقی بعد در پارکینگ سینما توسط پلیس محلی بازداشت شد. وی شخصی با نام جیمز هلمز، اهل سن فرانسیسکو و دانشجوی دانشگاه کولورادو بوده است. پلیس اظهار کرد وقتی وی خود را در محاصره پلیس دید، از هر گونه مقاومت خود داری و خود را به پلیس تسلیم کرد.

استودیوی برادران وارنر، ناشر فیلم شوالیه تاریکی بر می خیزد، در اعلامیه ای رسمی تاسف عمیق خود را از این حادثه اعلام کرد. 

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 82690
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1