GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 21:58 ::  نويسنده : هیراد

All-Time USA Box office

Rank Title USA Box Office
1. Avatar (2009) $760,505,847
2. Titanic (1997) $600,779,824
3. The Avengers (2012) $552,700,000
4. The Dark Knight (2008) $533,316,061
5. Star Wars: Episode IV - A New Hope (1977) $460,935,665
6. Shrek 2 (2004) $436,471,036
7. E.T.: The Extra-Terrestrial (1982) $434,949,459
یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 21:45 ::  نويسنده : هیراد

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/3.13/13900922121956_PhotoA.jpg

 

تهیه‌کنندگان اکشن علمی - تخیلی «مردان سیاه‌پوش» می‌گویند به‌زودی تولید چهارمین قسمت این مجموعه فیلم پرفروش را شروع می‌کنند. ویل اسمیت هم چنان یکی از تهیه‌کنندگان این مجموعه فیلم خواهد بود.

افتتاحیه 70 میلیون دلاری «مردان سیاه‌پوش 3» در آمریکای شمالی، تهیه‌کنندگان آن را به فکر ساخت قسمت بعدی آن انداخته است.

آن‌ها می‌گویند فاصله زمانی نمایش قسمت چهارم با سومین قسمت آن کمتر از گذشته خواهد بود و قسمت تازه تا حداکثر دو سال دیگر اکران عمومی خواهد شد.

شرکت سونی این روزها به دنبال طرح جذابی برای ماجراجویی‌های چهارمین قسمت دو مأمور سیاه‌پوش خبره قصه خود است.

تا یک ماه دیگر، نام دو فیلمنامه‌نویسی که قرار است فیلم‌نامه قسمت جدید این مجموعه فیلم را بنویسند، اعلام خواهد شد.

بری سوننفلد کارگردان سه قسمت قبلی، همچنان با قسمت تازه این پروژه همکاری خواهد داشت و ویل اسمیت و تامی لی جونز بازیگران اصلی آن هستند.

شایعات تأیید نشده حکایت از حضور جیدن اسمیت فرزند نوجوان ویل اسمیت در یکی از نقش‌های مهم قسمت چهارم می‌کند.

شنیده می‌شود در چهارمین قسمت فیلم کاراکتر تازه‌ای، وارد قصه و ماجراهای آن می‌شود که جیدن اسمیت نقش او را بازی خواهد کرد.

این بازیگر نوجوان - که ویل اسمیت سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی او کرده است- در فیلم جدید پدر خود «پس از زمین» هم با او همبازی است.

این اکشن علمی - تخیلی را ام نایت شامالان فیلمساز هندی‌تبار کارگردانی می‌کند و اسمیت در آن در نقش پدر و فرزند بازی می‌کنند.

کلید فیلم‌برداری «مردان سیاه پوش 4» تا زودتر از تابستان سال2013 زده نخواهد شد و هزینه تولید آن حدود 120 میلیون دلار خواهد بود.

این قسمت فیلم هم به صورت سه‌بعدی تولید خواهد شد.

سومین قسمت فیلم - که اولین نسخه سه‌بعدی این مجموعه فیلم بوده در سطح بین‌المللی حدود 122 میلیون دلار فروش کرد که با حساب فروش آمریکایی آن حدود 202 میلیون دلار می‌شود.

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/3.13/13910309000611_PhotoA.jpg

 

در حالی که فیلم‌های هندی هر هفته صدرنشین جدول گیشه نمایش سینماهای این کشور آسیایی می‌شوند، هفته قبل «مردان سیاه‌پوش ۳» لقب موفق‌ترین فیلم سینمایی هفته سینماهای هند را گرفت.

فیلم جدید ویل اسمیت در شرایطی صدرنشین جدول گیشه نمایش سینماهای هند شد که هیچ فیلم مطرح هندی با حضور بازیگران سرشناس، در این کشور به روی پرده سینماها نرفت.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند اهالی صنعت سینمای هند که احتمال موفقیت بالای «مردان سیاه‌پوش 3» را در جدول گیشه نمایش می‌دادند، ترجیح دادند هیچ فیلم مطرحی را اکران عمومی نکنند.

اکشن علمی - تخیلی «مردان سیاه‌پوش 3» که در اولین روز نمایش در هند 4 کرور فروش کرد، طی سه روز اول اکران عمومی حدود 17 کرور فروش کرد.

تنها رقیب هندی این فیلم یک انیمشن دو بعدی به نام «آرجون: شاهزاده سلحشور» بود که هیچ یک از صداپیشگان آن از بازیگر مشهور هندی نبودند.

این انیمیشن که به صورت محصول مشترک با کمپانی والت‌دیزنی تهیه شده، با یک فروش 5 کروری در ردیف دوم جدول نشست.

قصه فیلم درباره یکی از افسانه‌های قدیمی و کلاسیک هندی به نام آرجون است که قبل از مقابله با دشمنان کشور، باید با شیطان درون خود مبارزه کند.

عدم موفقیت مالی «آرجون: شاهزاده سلحشور» باعث طرح این سؤال از سوی تحلیل‌گران اقتصادی سینمای هند شده که چرا صنعت سینمای کشور تا به امروز نتوانسته فیلم موفقی در ژانر سینمای انیمیشن ارائه کند.

تا قبل از «مردان سیاه‌پوش 3»، فقط یکی دو بار محصولات هالیوودی (مثل «تایتانیک») توانسته‌اند با شکست دادن رقبای هندی خود، صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای این کشور شوند.

اهالی صنعت سینمای هند می‌گویند زمانی که یک فیلم پرسروصدا جنجالی هالیوودی در هند اکران عمومی می‌شود، بهتر است که تهیه‌کنندگان هندی هیچ فیلم مطرحی از محصولات خود را به رقابت با آن فیلم نفرستند.

از آغاز سال 2012 تا به حال، بیش از 10 فیلم جدید هندی در جدول گیشه نمایش فروش بالایی کرده‌اند و این نکته، باعث خشنودی اهالی سینما شده است.

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/3.05/1110622_PhotoA.jpg

 

کمپانی برادران وارنر که فیلم‌نامه «تصفیه‌گر» را آماده تولید دارد،‌ تصمیم گرفته است آن را با بازی «لئوناردو دی کاپریو» در نقش اصلی جلوی دوربین ببرد.

این درام مستقل و جنایتکارانه با مشارکت شرکت فیلم‌سازی آپیان وی تهیه خواهد شد و خود دی‌‌کاپریو هم از تهیه‌کنندگان آن خواهد بود.

فیلمنامه «تصفیه‌کننده» را استیو زتومر نوشته که مدتی قبل فیلم‌نامه نسخه جدید و احیا شده فیلم کلاسیک «پلیس آهنی» را برای کمپانی متروگلدوین مه‌یر نوشت.

لئوناردو دی کاپریو این فیلم‌نامه را مطالعه کرده و پسندیده است اما هنوز معلوم نیست کلید فیلم‌برداری فیلم چه زمانی زده خواهد شد.

کمپانی برادران وارنر این روزها در جست‌وجوی فیلم‌سازی است که وظیفه کارگردانی «تصفیه‌کننده» را به دست او بسپارد.

مسئولان این کمپانی گفته‌اند برای انتخاب کارگردان فیلم با دی کاپریو مذاکره می‌کنند و پس از مشورت با او، نام کارگردان فیلم را اعلام خواهند کرد.

تهیه‌کنندگان فیلم گفته‌اند فعلا قصد افشای خط اصلی قصه فیلم نامه را ندارند، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند قصه فیلم حال و هوای تازه‌ای دارد و نقش دی‌کاپریو هم متفاوت از کارهای قبلی اوست.

دی کاپریو این روزها خود را آماده بازی در درام افشاگرانه تازه «مارتین اسکورسیزی» به نام «گرگ وال استریت» می‌کند که گفته می‌شود اواسط تابستان جلوی دوربین می‌رود.

در عین حال، در خبرهاست که وی به‌زودی در فیلم «کیش خشونت» هم بازی خواهد کرد. به این ترتیب، کلید فیلم‌برداری «تصفیه‌کننده» پس از پایان بازی دی کاپریو در این دو فیلم زده خواهد شد.

دی کاپریو هم اکنون جلوی دوربین درام جنایتکارانه «جانگوی از بند رها شده» به کارگردانی کوئتین تارانتینو است. این اولین همکاری مشترک این دو با یکدیگر است.

بعد از نمایش موفقیت‌آمیز فیلم‌های «آغاز» و «جزیره شاتر» و نقدهای مثبت منتقدان، سال قبل درام شرح حال‌گونه «جی ادگار» وی نتوانست فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها کند.

این فیلم که توسط کلینت ایستوود کارگردانی شد، با هزینه‌ای 35 میلیون دلاری، در سطح جهانی 75 میلیون دلار فروش کرد.

از دی کاپریو به‌زودی نسخه دوباره‌سازی شده «گتسبی بزرگ» به روی پرده سینماها می‌رود.

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/3.05/13910115000197_PhotoA.jpg

 

موفقیت کلان «آوانجرز» و استقبال بالای تماشاگران از آن، کمپانی والت‌دیزنی و شرکت انتشاراتی مارول را در امر تولید فیلم ابرقهرمانانه «مرد تک تیرانداز» مصمم‌تر کرده است.

کاراکتر «مرد تک‌تیرانداز» که برای نخستین بار در «آونجرز» خود را به تماشاگران سینما نشان داد، توسط «جرمی رنر» بازی شد.

این کاراکتر در کنار شش شخصیت ابرقهرمان دیگر با دشمنان کره زمین که قصد نابودی آن را داشتند مبارزه کرد و موفق شد.

«مرد تک تیرانداز» یکی از بی‌شمار کاراکترهای ابرقهرمان قصه‌های کمیک استریپی شرکت مارول است که هنوز به صورت یک شخصیت مستقل در هیچ فیلم سینمایی ظاهر نشده است.

با معرفی این کاراکتر در «آونجرز» و استقبال تماشاگران از هویت و ماجراجویی‌های وی، کمپانی والت دیزنی و شرکت مارول هم قصد تولید نسخه سینمایی مستقل ماجراجویی‌های او را دارند.

«مرد تک تیرانداز» هم مثل بقیه کاراکترهای ابرقهرمان قصه‌های کمیک استریپی هویتی دوگانه دارد. او در حالت عادی، مردی معمولی به نام کلینت بارتون است که در زمان خطر و اضطرار تبدیل به یک ابرقهرمان می‌شود.

تخصص این ابرقهرمان در کار او با تیر و کمان است و نشانه‌گیری دقیقی دارد. فرق او با بقیه ابرقهرمان‌ها در باستانی و کهن‌ بودن هویت این ابرقهرمان است.

«جرمی رنر» مشتاق بازی در نسخه مستقل سینمایی «مرد تک‌تیرانداز» است ولی تهیه‌کنندگان فیلم هنوز زمان دقیق شروع کار تولید آن را اعلام نکرده‌اند.

این اولین نقش ابرقهرمانانه جرمی ‌رنر است. او قبل از این بازیگر تعدادی فیلم مستقل و غیرمتعارف سینمایی بوده است.

وی پس از نامزد شدن برای دریافت اسکار برای درام ضد جنگ گنجه درد «2008» تبدیل به یک چهره مطرح سینما شد.

رنر که سال قبل «ماموریت غیرممکن 4» را روی پرده سینماها داشت، امسال قسمت تازه‌ای از مجموعه فیلم «بورن» با نام «میراث بورن» را اکران عمومی خواهد کرد.

این فیلم احیای این مجموعه فیلم است و رنر در آن جایگزین مت دیمون شده و به جای او نقش اصلی را بازی می‌کند.

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 82362
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1